Hiit zsírvesztés tanulmány, Bemutatkozik a HIIT (High Intensity Intervall Training). II.rész

Hiit zsírégető tanulmány. Nagyon hatékony zsírégető. Hasonló témájú cikkeink

fogyás hozzáállás kap has fogyni

De a nagy intenzitású intervallum edzés, más néven HIIT, pontosan hiit zsírégető tanulmány, amit a név ígér: nagy "siker". A kardiovaszkuláris edzésnek ez hiit zsírégető tanulmány formája metszi a teljes testmozgás intervallumait, például a gyors futást vagy a gyors testsúlyú munkát, az alacsony intenzitású edzés utáni gyógyulási periódusokkal, például lassú gyaloglás vagy teljes pihenés.

Ez hiit zsírégető tanulmány eltérés a rendszeres kardiótól egy állandó, lassú, stabil állapotban, amelyet a legtöbb ember mérsékelt intenzitással végez percig. Nagy intenzitású edzés mit kell enni, hogy elveszítsük a zsírt futni fog, biciklizhet, vagy bármi más, mint egy denevér a pokolban rövid távolságokra, és a pulzusszáma megugrik.

De ha mindent elmondunk és megteszünk, az edzések rövidebbek lesznek, és jobb kardiovaszkuláris állapota és jobb eredményei lesznek kevesebb idő alatt.

Az intervall edzéshez azonban nem kell élsportolónak lenned.

  • A Hiit edzés előnyei – Hatékonyabb zsírégetés és izomfejlesztés | Fitt és most
  • Szerző: admin aug 30, Bodyhiit alapok Nincsenek hozzászólások Bármilyen testmozgás jótékony hatással van a szervezetünkre.
  • A tudomány szerint az egyik legideálisabb és leghatásosabb zsírégető mozgásforma a magas intenzitású szakaszos edzés - angolul High Intensity Interval Training vagy HIIT - ami az intenzív kardiomozgás egyik speciális változata.

Megosztom az e stílus edzésének csodálatos tudományát, majd egy olyan rutint adok, amely 8 hét alatt bármely kezdőt kondicionált HIIT fenevaddá alakíthatja.! Az edzés teljes ideje 17 percre nő. Végül a 4.

rázza keveréket a fogyás érdekében fogyjon otthon a testzsír

A "munka" vagy a nagy intenzitású időszakok során ne csak gyorsítson egy kicsit. Nagyon akarsz menni mindennel. A gyógyulási időszakokban mindenképpen lassítson eleget ahhoz, hogy valóban felépüljön. Az egyes fázisok javasolt időtartama csak az javasolt.

Ha több mint két hetet kell eltöltenie egy adott szakaszban, mielőtt növelné, tegye meg. Ha 15 intervallum kívül esik a tartományon, tegyen et, és növelje őket re.

Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés? Hiit kutatás zsírvesztés

Ugyanez történik, ha egy fázis túl könnyűnek tűnik számodra, és egyenesen a következő fázisra akarsz lépni:! Heti alkalommal végezze el az edzést. Kezdje a 2-vel, majd fokozatosan növelje 4-re, amikor az edzettsége javul. Ezt a kondicionáló rutint sokféle gyakorlattal hajthatja végre. Kövesse egyszerűen a feltüntetett pihenési munkaintervallumokat. Hét 15 másodperc: nagy intenzitású gyakorlat 60 másodperc: pihenés vagy alacsony intenzitású edzés Ismételje meg hiit zsírégető tanulmány, majd az utolsó 15 másodperces nagy intenzitású robbantást.

Teljes idő: 14 perc.

Hét 30 másodperc: nagy intenzitású gyakorlat 60 másodperc: pihenés vagy alacsony intenzitású edzés Ismételje meg még szer, majd egy utolsó 30 másodperces nagy intenzitású robbanás. Teljes idő: 17 perc. Hét 30 másodperc: nagy intenzitású gyakorlat 30 másodperc: pihenés vagy alacsony intenzitású edzés Ismételje meg még 16 alkalommal, majd egy utolsó 30 másodperces nagy intenzitású robbanás.

Teljes idő: 17,5 perc. Hét 30 másodperc: nagy intenzitású gyakorlat 15 másodperc: pihenés vagy alacsony intenzitású edzés Ismételje meg még 25 alkalommal, majd egy utolsó 30 másodperces nagy intenzitású robbanás.

Teljes idő: 20 perc. Az intervallum edzés mögött álló tudomány Az intervallum edzéseket évtizedekkel ezelőtt az atlétikai edzők fejlesztették ki a fitt futók rutinjaként.

  1. Nitrogén súlycsökkenés
  2. Hiit zsírégető tanulmány, Fogyni büfé után
  3. 8 hetes HIIT edzés a hatékonyabb zsírégetésért | ETE- Életmód magazin
  4. Amennyiben kardio edzésről van szó az erősebb intenzitású intervallumban elvégzett edzés, az u.
  5. Hiit zsírvesztés tanulmány Nagyon hatékony zsírégető. Hasonló témájú cikkeink

Abban az időben a fülbemászó "Fartlek" elnevezésről volt ismert, amely a svéd gyors fing és játék lek szavak kombinációja. Tehát ez azt jelenti, hogy "sebesség játék", ami jó leírás! A nagy intenzitású intervallum edzés a fitnesziparba lépett be a publikált kutatási tanulmányokban elért jótékony eredmények és a szóbeszéd alapján. A nagy intenzitású intervall edzéseket a folyamatos egyensúlyi kardiovaszkuláris edzéssel összehasonlító tanulmányok következetesen megmutatták, hogy a HIIT edzés sokkal jobb, mint a zsírvesztés, bár kevesebb erőfeszítést igényel.

HIIT előnyei Több zsírvesztés, kevesebb idő. Az egyik első tanulmány a HIIT-képzés elmélyítésére egy tanulmány részeként készült, amelyet ben végeztek a quebeci Laval Egyetem kutatói.

Beszámoltak arról, hogy azok a fiatal férfiak és nők, akik elvégezték a 15 hetes HIIT fitnesz programot, lényegesen több testzsírt vesztettek, mint azok, akik egy 20 hetes hiit zsírégető tanulmány állóképességi programot követtek.

Ez annak ellenére, hogy az állandó állapotú program további 15 kalóriát égetett el a rutinok során. Veszítsen el ha ok nélkül lefogy több zsírt Egy ausztrál tanulmány megállapította, hogy azok a nők, akik 20 perces intervall edzésprogramot követtek, amely 8 másodperces sprinteket, majd 12 másodperces gyógyulási periódusokat tartalmazott, hatszor több testzsírt vesztettek, mint az a csoport, aki edzésprogramot hiit zsírégető tanulmány.

Kalóriaégetés edzés után: a HIIT kulcsa A fő oka annak, hogy a nagy intenzitású intervallum edzés olyan jól működik, hogy több zsírt veszít, mint az egyensúlyi állapotú aerob testmozgás, az a képesség, hogy teljes sebességgel futtathatja az edzés utáni nyugalmi anyagcserét. Égjen 24 órán át A Baylori Orvostudományi Főiskola os tanulmánya megerősítette ezt a hipotézist, jelezve, hogy azok az alanyok, akik intenzív intervallum edzésen vettek részt álló ciklusban, lényegesen több kalóriát égettek el az edzésüket követő 24 órán belül, mint azok, akik közepes intenzitású ciklust végeztek.

Minden karcsúsító információ A legfrissebb 8 hetes HIIT zsírégető program

A Kelet-Tennessee Állami Egyetem es tanulmánya azt is megállapította, hogy az intervallumképzési programot befejező alanyok napi órán keresztül több kalóriát égettek el edzés után 24 órán keresztül. Javítsa a zsír oxidációját. Izomépítés a zsírégetéshez Az Université Laval tanulmánya, amely a testzsír csökkenését állapította meg HIIT kondicionálással, azt is megállapította, hogy az alanyok izomrostjai lényegesen magasabb zsírégető markerekkel rendelkeztek, mint egyidejűleg a folyamatos testmozgást végző csoportban.

Csökkentse a zsírtermelő enzimeket. A trondheimi Norvég Tudományos és Műszaki Egyetem tanulmánya szerint a metabolikus szindrómában szenvedő alanyok, akik 16 hetes HIIT rutint követtek, kétszer vesztették el a zsírtermelő zsírsav-szintáz enzim kétszereseit azokhoz hiit zsírégető tanulmány, akik intenzitással voltak Mérsékelt folyamatos testmozgás. Használjon 60 napos zsírvesztés zsírt üzemanyagként az edzéshez Egy új tanulmány, amelyet az American Journal of Physiology publikált, rávilágít arra, hogy az intervallum edzés több testzsírt éget el.

Ha több ilyen fehérje van, az azt jelenti, hogy több zsír is elégethető üzemanyagként az edzések során, de nyugalmi állapotban is. De a HIIT sikeres-e a testépítők számára? Röviden, igen. Míg sok testépítő és edző azt állítja, hogy a legjobb, ha a kardiót lassabban és hosszabb ideig veszi igénybe a zsírégetés és a sovány tömeg védelme, az ellenkezője látszik igaznak.

Ha hosszú ideig lassú, egyenletes tempóban edz, akkor izomrostjait aerobabbá és nagyobb ellenállóképességre edzi. Tudod, hogyan alkalmazkodnak? Azzal, hogy egyre kisebb és gyengébb!

8 hetes HIIT edzés a hatékonyabb zsírégetéshez, Új tanulmány a zsírégetésről

Minél kisebb az izomrost, annál kevesebb időbe telik, amíg a tápanyagok átjutnak rajta. Ez felgyorsítja a tápanyagok elégetésének sebességét az üzemanyag számára.

De még ha józan ésszel szemléled is, sok értelme van. Ha azt mondjuk, hogy a lassú, állandó kardió hosszabb ideig jobb a sovány tömeg megőrzéséhez, az olyan, mintha azt mondanánk, hogy ha 5 fontot 30 percig egymás után mérlegelünk, több izomot termelünk, mint 40 fontot 10 ismétlés esetén, 2 ismétléssel.

Ha belegondolunk, a súlyemelés valójában a HIIT egyik formája! Valójában a kutatás ezt alátámasztja.

Hiit zsírégető tanulmány, Zsírégető HIIT edzés

Izomnövekedés emelés nélkül A Nemzetközi Sporttáplálkozási Társaság folyóiratában megjelent tanulmány szerint az hiit zsírégető tanulmány férfi alany, aki hat hétig nagy intenzitású intervallumprogramot követett, miközben kiegészített béta-alanint szedett, több mint két kilogramm sovány testtömeghez jutott.

Ráadásul a programot sem vitték túlzásba: mindössze barátok fogyás perc, heti három napon, 2: 1 edzés-pihenés arányban.

Az egyik csoportnak nagy az ellenállása a pedálokon, ami megnehezíti a pedálozást, míg a másik csoport könnyebb ellenállást alkalmaz, amelyet könnyebb eladni. Mindkét csoport a lehető hiit zsírégető tanulmány elfogyott a 30 másodperces sprintek alatt. Mivel a tesztoszteron elengedhetetlen az izom hiit zsírégető tanulmány és erejének növeléséhez, a kívánt eredmény az, hogy a megnövekedett ellenállással rendelkező HIIT elősegítheti a növekedést és az erőt.

Több változatosság, kevesebb unalom. Az intervallum edzés a józan ész megőrzésében is segít, ha gyorsabban végzi a kardiót. Semmiféle monotonabb dolog nem jut eszembe, mint hogy futópadon, létrán, álló cikluson vagy elliptikus gépen ragadjak egymás után percig!

fogyás a CD- n diéta étel nélkül csak vízzel

A HIIT edzésekkel az intenzitásrohamok kimerítőbbek lehetnek, de rövidek és stimulálóak. Ez "szórakoztatóbbá" teszi az edzést és gyorsabban teljesíti, miközben növeli a pulzusát és nagyobb mértékben kondicionálja a szív- és érrendszeri állapotot. A HIIT további előnye, hogy szinte bárhol megteheti bármelyik csapattal vagy felszerelés nélkül!

Míg ez tornatermi eszközökön is elvégezhető, súlymozgásokat is végezhet, például egy kondicionáló osztályban. A lehetőségek gyakorlatilag végtelenek.

Egyre több érv szól a HIIT edzés mellett

Használhatja ugrókötéllel, súlyokkal, gumiszalaggal vagy csak a súlyával. Szóval fontolja meg a lassabb és hosszabb gyakorlatok elvégzését, és többet.

Gondoljon arra, hogy kardió helyett "kondicionáló", mert sportolóként fog edzeni, és hasonlóságot mutat majd vele.! Ennek előnyei a maximális zsírvesztés lesznek, mivel a nyugalmi anyagcsere felgyorsul és a zsírégető enzimek felgyorsulnak, miközben izmokat építenek, minimális idő alatt.