6 szokás, amivel alvás közben is ég a zsír - Így fogyhatsz erőfeszítés nélkül éjszaka

Hogyan tudok lefogyni alvás közben

  • 531 fogyás
  • 17 meglepő módon lefogyni alvás közben - Fogyás
  • A törlés kéréséig
  • Szerző: Vada Gergely Remek lenne, ha csupán a jó alvásminőség fenntartásával hatékonyabb fogyást tudnánk elősegíteni, de sajnos ez egyáltalán nem ilyen egyszerű.
  • Ráadásul még a mérleg is hízeleg nekünk, hiszen reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően.
  • Mit kell enni hogy lefogyjon

Adatvédelmi Irányelvek 17 meglepő módon lefogyni alvás közben Ezek a csodálatos tippek összezsugorítják a derekad, mialatt szundítasz! Megtanulhatja, hogyan lehet lefogyni alvás közben ezeknek a szakértők által támogatott trükköknek a segítségével.

Fogyás Hány ételt ettél tegnap? Azonban megválaszolta a fenti kérdést, valószínű, hogy valójában sokkal gyakrabban evett, mint emlékszik.

Legutóbbi bejegyzések

A többségünk mostantól több mini ételt csomagol minden napunkba, a tanulmány a Salk Intézetben. És minél tovább maradunk fent, annál több kalóriát fogyasztunk. A tudósok feltételezték, hogy a kalóriabevitel csökkentésének legjobb módja az, ha egyszerűen többet alszanak, ezért arra kérték az embereket, akik minden nap 14 órán keresztül ettek, hogy legeltetési idejüket legfeljebb napi 11 órára csökkentsék, és hogy aludj inkább. Ez azt jelenti, hogy csak néhány egyszerű módosítás a pm-re.

Tehát nyisd ki a szemed: Itt vannak a tudomány által alátámasztott javaslatok, amelyeket elveszíthetsz, miközben hogyan tudok lefogyni alvás közben.

hogyan tudok lefogyni alvás közben drasztikus fogyás okozza

És amíg ébren vagy, győződj meg róla, hogy kipróbálod ezeket Minden idők 21 legjobb egészséges főzési hackje hogy nyomon lehessen tartani a súlycsökkentő céljaival! Vagy ami még jobb, egy kis pulyka.

17 meglepő módon lefogyni alvás közben

A triptofán, a legtöbb húsban megtalálható aminosav, erőteljes alvást kiváltó hatásokat mutatott be. És ez lefordítható tko mega zsírégető mellékhatások fogyás. Tehát nincs szükséged szénhidrátra lefekvés előtt, hogy aludj, csak a nap egy bizonyos pontján legyen nálad Smiley macskaa Whistler Fitness Vacations tulajdonosa, a nők súlycsökkentő visszavonulása.

hogyan tudok lefogyni alvás közben mi a 10 fogyókúrás célom

Ezenkívül a napi rostcél elérése érdekében 'körülbelül 20 gramm oldhatatlan rost fontos az alváshoz, ezért törekedjen arra, hogy ezt naponta megegye, és biztosítja, hogy elegendő szerotonint tudjon átalakítani az alváshoz'. Ez körülbelül két darab teljes kiőrlésű csírázott kenyér szeretjük Ezékiel kenyér - avokádó pirítós int!

További cikkeink a témában

Amikor lefekvés előtt egy nagy ételt eszel, a tested azon dolgozik, hogy hosszan emésztse az éjszakát - és ha a tested még mindig meg van dolgozva, akkor te is. Minél később elalszik, annál kevesebb pihenést kap, és piszkosul ébred, és nagyobb valószínűséggel nyúl a kalóriatartalmú termékek után.

Ahelyett, hogy vacsorára szörnyeteg ételt fogyasztana, próbálja meg a reggelivel és az ebéddel megegyező adagokat megtartani, különösen, ha a későbbi oldalon eszik vacsorát. Még jobb, ha szigorú konyhai órákat határoz meg Shutterstock Az éjszakai böjt - más néven a konyha korai bezárása - segíthet a súlyának csökkenésében, még akkor is, ha a nap folyamán több ételt fogyaszt - derül ki a folyóirat egyik tanulmányából Sejtanyagcsere.

Kísérletezzen a konyha bezárásával 20 órakor. Próbáljon ki egy fehérje turmixot Shutterstock Amelynek fehérjeturmix mielőtt a zsákba ütközne, az egyik szerint fokozhatja az anyagcserét A Florida Állami Egyetem tanulmánya.

Az alvás valóban segít a fogyásban?

A kutatók azt találták, hogy azoknak a férfiaknak, akik egy 30 grammos fehérjét tartalmazó esti snacket fogyasztottak, másnap reggel nagyobb volt az anyagcseréje, mint amikor semmit nem ettek. A fehérje termogénebb, mint a szénhidrát vagy a zsír, vagyis a tested több kalóriát éget el emésztve.

hogyan tudok lefogyni alvás közben hip hop fogyni

Használat vegán fehérjeporamely ugyanolyan zsírégető, éhségtompító, izomépítő előnyöket nyújt Önnek, a tejsavótól származó puffadás nélkül. A siket ember pózát ajánlja. Engedje be a hideget Shutterstock A folyóiratban feltűnő új tanulmány Cukorbetegség azt sugallja, hogy pusztán a klímaberendezés robbantása vagy a meleg csökkentése télen segíthet abban, hogy alvás közben megtámadjuk a hasi zsírt. A hidegebb hőmérséklet finoman növeli a barna zsírraktárak hatékonyságát - a zsír melegen tart, mivel segít megégetni a hasában tárolt zsírt.

Alvásfogyókúra, a legkíméletesebb diéta

A résztvevők néhány hétig különböző hőmérsékletű hálószobákban aludtak: semleges 75 fok, hűvös 66 fok és balzsamos 81 fok. Négy hét 66 fokos alvás után az alanyok majdnem megduplázták a barna zsír mennyiségét.

hogyan tudok lefogyni alvás közben 19 hét a fogyáshoz

És igen, ez azt jelenti, hogy elveszítették a hasi zsírt. Dobja ki hogyan tudok lefogyni alvás közben éjszakai fényt Shutterstock Az éjszakai fénynek való kitettség nemcsak megszakítja a remek éjszakai alvás esélyét, hanem súlygyarapodást is eredményezhet egy új tanulmány szerint American Journal of Epidemiology.

Kapcsolódó cikkek

Azok a vizsgálati alanyok, akik a legsötétebb helyiségekben aludtak, 21 százalékkal kisebb eséllyel voltak elhízottak, mint azok, akik a világosabb helyiségekben aludtak. Ez elvezet minket a következő alvás-fogyókúrás trükkünkhöz Az iPad elrejtése Shutterstock A kutatások szerint minél több elektronikát viszünk be a hálószobába, annál zsírosabbak leszünk - főleg a gyermekek körében.

  1. Mindenki látja: Ezt tette az új kapcsolat Marsi Anikóval Igaz lehet ez?
  2. Ezt a fázist kell hatékonyan kiaknázni ahhoz, ha meg akarunk szabadulni felesleges zsírtartalékainktól.

Egy tanulmány a Gyermekkori elhízás folyóirat megállapította, hogy azok a gyerekek, akik a tévé vagy a számítógép éjszakai fényében sütkéreznek, nem pihennek eléggé, és rossz életmódbeli szokásoktól szenvednek.

A kutatók megállapították, hogy az egy elektronikus eszközhöz hozzáférő hallgatók 1,szer nagyobb valószínűséggel voltak túlsúlyosak, mint azok a gyerekek, akiknek nincsenek készülékeik a hálószobában.

Próbálja ki az alvó kapcsolót

Ez három eszközzel rendelkező gyerekek esetében 2,szeresére nőtt. Lényeg: Hagyja iPadjét a nappaliban. A házastársa is köszönheti.