Így karcsúsodj az irodában! | Well&fit

Kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére

A vitalitást elősegítő táplálkozás – miközben fogyunk és méregtelenítünk?

A vitalitást elősegítő táplálkozás — miközben fogyunk és méregtelenítünk? Ez utóbbi azt jelenti, hogy a legfontosabb tápanyagokat nem szabad elhanyagolnunk a napi étkezés során, akkor sem, ha fogyni, vagy méregteleníteni akarunk. És segítsük elő a vitalitást, az életerőt olyan táplálékokkal, melyek energiát adnak. Bio- kiskertekben termesztett, szezonális zöldség-gyümölcs, fehér hús, hal — ez a helyesen összeállított étrend és tisztító kúra lényege a táplálkozási szakemberek szerint.

kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére két hét alatt le kell fogynia

Amikor a zöldségek-gyümölcsök elérték a kellő érettségi fokot, biztosítják az optimális vitamin- és tápanyag-tartalmat, erre tehát ügyelnünk kell. Egyúttal takarékos lesz az étrend — és energiát adó ételekből fog állni.

A régi beidegződéseket elhagyva aknázzuk ki a legtöbbet a helyi termelők áruiból, ha fogyni, vagy méregteleníteni akarunk, ill. Helyes táplálkozási szokások Amikor a megfelelő összetevőket beszereztük, szenteljünk több figyelmet tisztítókúrás recepteknek, vagy csak egyszerűen az egészséges étrenddel kapcsolatos jó tanácsoknak. A karcsúságot elősegítő, méregtelenítő kúra valójában a kiegyensúlyozott menüt dicséri, ami lehetővé teszi, hogy ne érezzünk fáradtságot a nap folyamán.

Vagy a kúra folyamán is beiktathatunk a déli menünkbe mérsékelt mennyiségű, keményítő- ill.

REGGELI Könnyen emészthető és proteinben gazdag Ahhoz, hogy beindítsuk a méregtelenítést a májban, öntsük egy fél citrom levét langyos vízbe, és igyuk meg ébredés után. Ehhez fogyaszthatunk egy vékony szelet, teljes kiőrlésű gabonából készült pékárut, kevés mézzel megkenve, majd iktassunk be félóra gyaloglást a szabadban.

Közben lélegezzünk mélyeket. A tüdő is szervezetünk egyik fontos méregtelenítő szerve — a légzéssel sokféle anyagot távolítunk el. A sétából visszaérve itt az ideje a kiadós reggelinek — bármennyire is sietünk munkába, erre és az említett testmozgásra időt kell hagynunk.

Így karcsúsodj az irodában!

A reggeli összetételét tekintve a hangsúly a proteineken van, ami telítettségérzést ad a gyomornak lágy tojás, zsírszegény sajt, joghurt stb.

A búza alapú élelmiszer olykor emésztési problémákat okoz, ezért részesítsünk előnyben más, esetleg addig még szokatlan cereáliákat pl. Ami a tejtermékeket illeti, a kecsketejből és a juh tejéből készült fajták tartalmazzák a leginkább emészthető és a legkevésbé allergén proteineket. Emellett fogyaszthatunk még reggelire zöld teát, egy szelet kenyérrel vékonyan megkenvefriss gyümölcssalátát, almakompótot, vagy aszalt szilvát — így vitaminokat, gyümölcscukrot és rostot viszünk be a szervezetbe.

Az eredmény: farkaséhség nélkül érkezünk el az ebédidőhöz, és jó formában maradunk!

kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére csodálatos fű a fogyáshoz

EBÉD Előnyben a nyers zöldségek Annak érdekében, hogy a szervezet végigvigye a méregtelenítés folyamatát, nagy szüksége van B-vitaminra, ásványi anyagokra, enzimekre, melyek elengedhetetlen megmagyarázhatatlan fogyás egyéb tünetek nélkül katalizátorai minden biokémiai reakciónak — hangsúlyozzák a dietetikusok.

Ezért fontos kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére nyers zöldség-gyümölcs fogyasztása, és ilyen formában nincs vitamin- ásványianyag- vagy enzimveszteség, egyúttal a májfunkció javul.

Azután az ebéd álljon még g fehér húsból szárnyas vagy hal ajánlottés lehet benne még olyan keményítő tartalmú táplálékot jelentő köret, mint a lencse, száraz bab, tönköly, hajdina, valamint még több zöldfőzelék.

Ami az italokat illeti: víz vagy zöld tea, natúr vagy illatosított jázmintea, ill.

kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére 51 éves és nem tud fogyni

UZSONNA Egy kis édes íz… 1 db friss gyümölcs vagy kis tálkányi kompót, vékony szelet kalács kevés mézzel, zöld tea ajánlható uzsonnára. És természetesen proteinben gazdag magokat is nassolhatunk diót, mogyorót, pisztáciát, mandulát.

kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére érzi magát, amikor lefogy

Emellett, ha elővesszük az ebéd utáni desszertet uzsonnaidőben, több előnnyel is jár. Ugyanis azonkívül, hogy élvezzük az édes ízeket, nem leszünk éhesek vacsoráig, és nincs plusz cukorbevitel ebédeléskor!

Kiegyensúlyozott étkezés a fogyás elősegítésére glikémiás terhelés így alacsony marad, és elkerülhető a cukor raktározódása a szervezetben.

Diétás étrend egyenlő kiegyensúlyozott étrend?

További előny, hogy egyesek nehezen emésztik meg a gyümölcsöt főétkezés után — így néhány órával később megoldjuk ezt a problémát, azaz ezért is jobb, ha a gyümölcs uzsonnára marad.

Mindamellett lehet, hogy nehezünkre esik némi desszert mellőzése a főétkezés végén? Érjük be anélkül négy napon át, tartsuk ezt a ritmust, majd cukor nélküli kompóttal egészítsük ki az ebédet.

Ezért fontos, hogy könnyű vacsorát fogyasszunk, növényi tápanyagokban gazdag összetevőkkel, ami elősegíti az említett folyamatot.

Így pör­get­he­ted fel a fo­gyást a reg­ge­li­vel: 5 szu­per­gyors trükk

Egy javaslat: apróra vágott zöldségeket díszítsünk proteinben gazdag hal, vagy fehér hús darabkákkal. Az eredmény ízletes és laktató. Desszertként fogyasztható enyhe szirupban készült gyümölcs.