Legjobb sprintek a zsírégetéshez, 2. Fogyjon gyorsan, majd lassítson

Rövid sprintek a zsírégetéshez, Sprintelj rá a kockahasra

Kevesebb idő, több kalória: sprintelj a zsírégetésért! Az intervallum edzés a legjobb zsírégetéshez? További cikkeink a témában Rövid sprintek a zsírégetéshez intervallum edzés a legjobb zsírégetéshez?

rövid sprintek a zsírégetéshez

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás! A zsír faktor Rövid sprintek a zsírégetéshez Pörgesd fel az iramot, és vele együtt a szálkásítás folyamatát!

rövid sprintek a zsírégetéshez

Kérdés: A sprintelés jobban szálkásít, mint a sima kardió? Rövid sprintek a zsírégetéshez már olyan sprintert, aki ne lett volna a végletekig szálkás és szikár?

Sprintelj az izmos és szálkás hasért! Hogy miért? Megtudhatod ebből a cikkemből! A hasizmok edzése nem egy bonyolult dolog, mégis sokan elhanyagolják vagy ha csinálják, akkor is rosszul. Egy jó hasedzés intenzív, rövid és változatos, mivel nagyon sokféle gyakorlattal lehet edzeni.

A sprint az egyik legjobb fajta kardióedzés, aminek a zsírégetéskor hasznát veheted. Ez ugyanis egyike azon kondicionáló edzésformáknak, amelyekkel rövid idő alatt tonnányi zsírt égethetsz el. A hosszan, egyenletes tempóban végzett kardió helyett sprintelj 30 percig, hogy feleannyi idő alatt legalább ugyanannyi ha nem több kalóriát használhass fel.

A sprint egyik maine med fogyás előnye, hogy az edzés után jelentősen megemelkedik az oxigénfelvétel, azaz jóval a kardióprogram végeztével is folytatódik a zsírégetés folyamata.

Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!

Tudományos kutatások is kimutatták, hogy ennek a hatásnak az előnyeit sokkal inkább kiélvezheted az akár rövidebb, de magasabb intenzitású kardióedzések alatt, mint amikor egyenletes, tartós terheléssel élsz.

Zsírégető hatása mellett a sprint segít a tiszta izomtömeg megszerzésében és megtartásában is, mivel serkenti a növekedési hormonok termelődését, és különösen célzottan terheli a gyors összehúzódású izomrostokat.

rövid sprintek a zsírégetéshez

Mindemellett növeli a rugalmasságot és javítja a kondíciód, és arányaiban mindenképpen időt és pénzt spórolhatsz meg vele a teremben töltött órák kiegészítő alternatívájaként. Az alábbiakban Obi Obadike sprintedzését mutatjuk be.

  1. Sprintelj az izmos és szálkás hasért! | Kapusi Laci | Személyi Edző
  2. Munkahelyek a fogyás iparban
  3. Legjobb sprintek a zsírégetéshez, 2. Fogyjon gyorsan, majd lassítson
  4. Második fogyás
  5. A fitneszipar téveszméi a leghatékonyabb zsírégetésről… 1.
  6. Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Heti három alkalommal végezve, az edzésnapok között legalább egy nap pihenőt tartva néhány héten belül látványos eredményt fogsz tapasztalni. A startvonalhoz való visszasétálás a pihenőidő. Lehet, hogy érdekel.

rövid sprintek a zsírégetéshez