A Crash-fogyókúra logikája

Zsírvesztés hosszú távon. Zsírégetés, leegyszerűsítve

Miért csökkentik a kalóriák drasztikusan a zsírvesztést hosszú távon?! Ha alacsony kalóriatartalmú étrenden gondolkodik fogyás céljából, akkor megértette a súlycsökkentő játék alapvető igazságát: A fogyáshoz kalóriahiányban kell lennie.

Valójában bármit megehet, amit csak akar, mindaddig, amíg az elfogyasztott mennyiség kalóriahiányban tartja Önt, és akkor is lefogyna. Biztosan több energiát költ, mint amennyit elfogyaszt.

Hosszú távú zsírvesztés: mi a legjobb étrend ?

Itt jönnek be a nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendek és az összeomló diéták. Azok az emberek, akik rövid távú étrendet keresnek, amely felgyorsíthatja a fogyást és gyors eredményeket hozhat számukra, ezek a diéták nagyon vonzónak tűnhetnek. De vajon működnek-e?

  1. Kazein vagy tejsavó: Melyik fehérje jobb a hosszú távú zsírvesztéshez?
  2. Súlyvesztés vs.
  3.  Извините, что я снова вас беспокою, - сказал он застенчиво.

A nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend és az összeomló étrend azonban megígéri, hogy felgyorsítja a fogyást azáltal, hogy drasztikusan csökkenti a kalóriabevitelt. Íme egy példa:- Tegyük fel, hogy Jacknek kalóriára van szüksége ahhoz, hogy megőrizze jelenlegi súlyát 62 kg.

zsírvesztés hosszú távon zsírvesztés hogyan kell csinálni

Úgy dönt, hogy elindít egy szokásos testedzési és diétaprogramot, hogy lefogyjon 7 kg-ot. A testmozgás során átlagosan napi extra kalóriát zsírvesztés hosszú távon el. Diétaprogramja szerint napi kalóriát eszik. Ez csak kalóriával kevesebb, mint korábban a kalóriák viszonylag kis csökkenése. Gyakorlási és diétaprogramjával együtt naponta összesen kalóriát hiányoz. Elméletileg ez arra késztetné, hogy minden héten körülbelül fél kilogramm kb.

Ha minden simán megy, elméletileg körülbelül 4 hónap alatt el kell érnie a megcélzott testtömeget bár a való életben ez valószínűleg egy kicsit tovább tart. És mi lenne, ha Jack olyan étrendet folytatna, hogy csak kalóriát fogyasztana?

Teljes hiánya napi kalóriát lő ki étrendjébőledzés közben elégetve kalóriát. Ennek csaknem meg kell dupláznia a fogyás mértékét. Minden héten majdnem zsírvesztés hosszú távon kg-ot fog fogyni, és 2 hónapon belül el kell érnie a célsúlyát. Eddig nagyon jó, igaz?

Szóval, mi a baj a gyorsabb fogyással? Valójában, ha kevesebbet kell enned a fogyáshoz, akkor sokkal kevesebbet is eshet, és gyorsabban túljuthat rajta.

  • Súlyvesztés Zsírvesztés hosszú távon
  • Gyorsabb út a zsírégetéshez cheat sheet
  • Szimpatika — A zsírégetés 10 alapszabálya Zsírégetés leegyszerűsítve 7 tipp a hosszú távú fogyáshoz Ha fogyni szeretnél Ezek a fogyókúrával kapcsolatos legnagyobb tévhitek Zsírvesztés hosszú távon.
  • Hogyan lehet gyorsan bmi fogyni
  • Hosszú távú zsírvesztés Mi a legjobb étrend
  • Zsírvesztés hosszú távon. Ha fogyni szeretnél

Ha valami jó, többnek jobbnak kell lennie, ugye? A Crash-fogyókúra logikája Matematika nélkül nem tehet semmit. Minden körülötted matematika.

Zsírvesztés hosszú távon

Körülötted minden szám. Shakuntala Devi A matek soha nem zsírvesztés hosszú távon az én erősségem, ezért ne aggódj, nem merülünk el bonyolult számításokban vagy ilyesmiben. Hízik, ha a Kalória in magasabb, mint a Kalória ki. Ha fogy a kalória, akkor magasabb a súlya, mint a kalória.

zsírvesztés hosszú távon fogyás 3 kg 15 nap alatt

Ön megtartja ugyanazt a súlyt, ha a kalória és a kalória értéke megegyezik. Tehát, ha kevesebb kalória fogyasztása segít a fogyásban, akkor még kevesebb kalória fogyasztása elősegíti a gyorsabb fogyást. A logika megalapozottnak tűnik, különös tekintettel az univerzum egyik alapvető törvényére: A termodinamika első törvénye, más néven az energiatakarékosság törvénye kimondja, hogy az energia nem hozható létre vagy semmisíthető meg egy elszigetelt rendszerben az univerzumban. Ez a fogyás működésének széles körben elfogadott megértése.

Sajnos ez túlságosan leegyszerűsített magyarázat.

Miért csökkentik a kalóriák drasztikusan a zsírvesztést hosszú távon?!

Az emberi test az egymással összekapcsolt rendszerek csodálatos halmaza, amelyek a környezettől függően önbeállnak. A valós energiaegyenlet megértéséhez először meg kell ismerkednie a következő feltételekkel: Nyugalmi anyagcsere RMR - Ez az a kalóriaszám, amelyet a test nyugalomban éget el az élet fenntartásához szükséges különféle alapvető anyagcsere-folyamatok futtatásához.

Az élelmiszer hőhatása TEF - Testünk kalóriát éget az elfogyasztott ételek emésztése, felszívása és asszimilációja során. Ezért az étkezés valóban növeli az anyagcserét. Az anyagcserénk mértéke attól függ, hogy mit eszünk. Például több kalória szükséges a fehérje megemésztéséhez és felszívódásához, mint bármely más makrotápanyag.

Post comments: 2 hozzászólás Emlékszem, régen mennyire elszomorodtam és ideges lettem, ha túlléptem a kitűzött kalóriakeretemet.

Nem testmozgás NEAT - A NEAT a test által elfogyasztott összes kalória olyan általános hétköznapi tevékenységek során, mint a gyaloglás, a házimunkák elvégzése, valamint a tempózás és a ficánkolás. Gyakorlási tevékenység EA - Ez a zsírvesztés hosszú távon, szándékos testmozgás során elégetett kalóriák, például amikor az edzőterembe ér vagy futni megy.

Kazein vagy tejsavó: Melyik fehérje jobb a hosszú távú zsírvesztéshez?

Íme néhány dolog, amelyet szem zsírvesztés hosszú távon kell tartanod: Először is, az ételcímkékben és az éttermi menükben említett kalória nem biztos, hogy teljesen pontos, ahogyan ez a tanulmány és zsírvesztés hosszú távon a tanulmány is megállapítja. Másodszor, testünk nem tökéletes gép. Ez alatt azt értem, hogy nem emésztik meg, nem szívják fel és nem asszimilálják az összes elfogyasztott kalóriát.

Ennek oka lehet különböző okok, például: A bélben lévő baktériumok. Több kalóriát szívunk fel a jól feldolgozott élelmiszerekből, amelyek könnyebben emészthetők, és kevesebb zsírvesztés hosszú távon szívunk fel a feldolgozatlan élelmiszerekből. Az ételek elkészítésének folyamata, például vágás, aprítás, áztatás és főzés, szintén növeli az elnyelt kalóriák számát.

Zsírvesztés hosszú távon Első kovászos kenyerem! De erről kicsit később, most beszéljünk inkább a fogyókúrákról! A svájci kutatóközpontban végzett friss vizsgálat eredményei alátámasztják: a fogyókúra valóban fejben dől el.

Bizonyos tápanyagok hiánya megváltoztatja a test emésztési és felszívódási módját. A kalóriabevitel drasztikus csökkentésének problémája.

Ne feledje, amikor azt mondtam, hogy az emberi test egy önmagát beállító rendszer, amely alkalmazkodik a környezethez?

  • Hogyan veszít zsírt hátulról, Hosszú távú zsírvesztési stratégiák
  • Htm zsírégető
  • Miért fuccsolnak be a diéták?
  • Rendeljen zsírégetőt
  • Zsírégetés, leegyszerűsítve
  • Kazein vagy tejsavó Melyik fehérje jobb hosszú távú zsírvesztés esetén

Nos, nézzük meg, milyen hatással lehet a drasztikus kalóriacsökkentés az emberi testre: Nyugalmi anyagcsere a súly csökkenésével csökken. Az ételek hőhatása lemegy, mivel kevesebbet eszel. Nem testmozgás lecsökken, amikor fáradtabbnak és letargikusabbnak érzi magát egy nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend mellett testünk a kalória-megőrzés módja nagyon alacsony kalóriatartalmú étrend alatt.

zsírvesztés hosszú távon hogy lefogy 3 hét alatt

A kalóriák elégettek gyakorlat a súly csökkenésével csökken. A nagyon kevés étel elfogyasztása nem szándékolt módon kevesebb kalóriát éget el, mivel a test kapaszkodni fog, hogy megtartsa az azonos súlyt. Ez megnehezíti az összeomlási étrend fenntartását, és még az erőszakos viselkedéshez is vezethet, az ellenőrizhetetlen éhségérzetnek köszönhetően. Végül a testünk elkezdi felszívni az elfogyasztott kalóriák több részét. Megbízhatatlan kalóriaszámlálással együtt valójában az átlagosan növekvő kalóriabevitelre tehetünk szert, különösen, ha nagy mértékű fogyasztásról van szó.

Evolúciós szempontból ennek van értelme. Mielőtt a mezőgazdaság és az iparosítás a legtöbb ember számára könnyen hozzáférhetővé tette az ételt, őseink szembesültek az éhezés valódi lehetőségével.

Hosszú távú zsírvesztési stratégiák

Amikor az étel kevés volt, a túlélés szempontjából létfontosságú volt a testünk képessége az energia-megtakarításra az anyagcserénk megváltoztatásával. Hasonlóképpen az őskori embernek a túléléshez szüksége volt a kalóriabevitel növelésére, amikor az étkezés esélye megmutatkozott fokozott éhség, fokozott kalóriabszorpció. Éppen ezek a mechanizmusok működnek ellenünk most, amikor megpróbálunk lefogyni. Kis vagy közepes kalóriadeficit a legjobb megoldás!

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Természetesen a fogyás nem lehetetlen. Megcsináltam, és sok Ügyfelem is. A kicsi vagy mérsékelt kalóriadeficit felhasználásának előnyei egy nagyon nagyhoz képest: Elég tápanyag Mint láttuk, a test megpróbálja csökkenteni az anyagcserét, hogy megfeleljen az élelmiszer-bevitelének. Ez akkor válik valódi problémává, ha anyagcserénk kiadásaink nagyon alacsonyak lesznek. Nehéz enni annyi ételt, hogy megfeleljen testünk tápanyagigényének, miközben továbbra is elegendő hiány marad fenn a fogyáshoz.

Ez rendezetlen étkezési magatartáshoz vezethet, ahol valaki esetleg nem fogyaszt elegendő fehérjét, esszenciális zsírokat, vitaminokat és ásványi anyagokat a fogyás érdekében, ami olyan állapotokhoz vezethet, mint az étvágytalanság és a bulimia.

zsírvesztés hosszú távon izgul fonó a fogyáshoz

Kíméli a sovány testszövetet Ha lefogyunk, nem választhatjuk, hogy egyszerűen fogyunk. Testünk minden szövetből, beleértve a sovány izomszövetet is, leesik a súlya. Minél nagyobb a kalóriadeficit, annál több sovány szövet veszít el.

Kezdőlap Hosszú távú zsírvesztés: mi a legjobb étrend? A megfelelő étrend hívei azt állítjákétrendet kell követni egész életen át így megtarthatja az eredményeket. Általában feltételezzük, hogy a jó étrend az ilyen típusú étrendhez kapcsolódik. A "megfelelő étrend" kifejezés azonban relatív kifejezés, amely nagyon különböző dolgokat jelenthet. Lássuk milyen legyen egy hosszú távú étrend valójában.

Nyilvánvalóan nem ezt akarjuk. Kisebb kalóriahiány alkalmazásával zsírvesztés hosszú távon a sovány szövetek veszteségét. Bizonyított, hogy az ellenállóképzés valamilyen formája, például a súlyzós edzés vagy a kaliszténika, segít megkímélni a sovány testszöveteket. A növekvő fehérjebevitel növeli az étel termikus hatását Mint korábban láttuk, a fehérje emésztése több energiát igényel, mint bármely más makrotápanyag. A magas vagy közepes hiányú fehérjetartalmú étrend emiatt jelentősen felülmúlja a nagyon alacsony kalóriatartalmú étrendet.

Csak a fehérjetartalom növelése növeli a test által elégetett kalóriák számát, ami elősegíti a fogyást. A fehérjéről is kimutatták, hogy sovány izomszövet-sparráló hatása van.

Mivel a sovány szövetek fenntartásához is több energiára van szükség, annál több megnöveli az edzés és a pihenés során elégetett kalóriák számát. Ez nagyszerű a zsírvesztés fenntartására! Több energia a fizikai aktivitáshoz. A kisebb kalóriahiány lehetővé teszi számunkra, hogy az edzés során magasabb intenzitást tartsunk fenn, növelve a testmozgás során elégetett kalóriák számát. Mi sem érezzük magunkat közel olyan letargikusnak, és általában aktívabbak lehetünk.